Iedereen die een dierbare heeft verloren krijgt er mee te maken, het afhandelen van een flinke berg aan administratieve zaken. Vaak is het een zoektocht naar de juiste opzegprocedures en contactgegevens en neemt het veel tijd in beslag. Soms loop je als nabestaande tegen vervelende situaties aan, omdat veel bedrijven er niet op zijn ingesteld. En dat allemaal op een moment dat je hoofd er niet echt naar staat en je nog volop bezig wilt zijn met het verlies van je geliefde.
Daarom willen wij u ook na de uitvaart blijvend ondersteunen en kunt u gebruik maken van onze service 'administratieve afhandeling na de uitvaart'. Dit hulpmiddel is de helpende hand bij het digitaal regelen van praktische zaken zoals het opzeggen of overnemen van abonnementen en contracten. Hiermee kan na overlijden op een passende en zorgvuldige manier de administratie worden afgewikkeld.
Middels een persoonlijk account kunt u op één centrale plek alle organisaties informeren zoals banken, verzekeraars, telefoonleveranciers, goede doelen, energieleveranciers, tijdschriften, social media tot aan heel veel andere zaken. U hoeft maar één keer uw gegevens door te geven waarmee alle bedrijven worden geïnformeerd. In uw persoonlijk account kunt u precies zien wat de status is per opzegging of overname. Veel werk wordt u hiermee volledig uit handen genomen en u bespaart doorlopende kosten.
Ook wanneer wij niet de uitvaart voor u hebben verzorgd, is het mogelijk gebruik te maken van onze service.
Ook wanneer wij niet de uitvaart voor u hebben verzorgd kunt u gebruik maken van onze service.